8 juni St Vith Gonderange - Reisverslag uit IJzeren, Nederland van Frans Otten - WaarBenJij.nu 8 juni St Vith Gonderange - Reisverslag uit IJzeren, Nederland van Frans Otten - WaarBenJij.nu

8 juni St Vith Gonderange

Door: Frans

Blijf op de hoogte en volg Frans

08 Juni 2016 | Nederland, IJzeren

Vandaag lekker gefietst. Eerst via de Vennbahn naar het zuiden. Daarna liep de weg langs de rivier de Oer, soms door Duitsland, soms door Luxemburg. Via Dasburg naar Viande gefietst, na het eten ontdekte Frenk, voor mij onbekende Margratenaren, dur Jan Heuts mit du vrouw. Verder langs de Sure en het erge mooie Mullerthal. Vervolgens was het lastig om een slaapplaats te vinden. Uiteindelijk in een motel terecht gekomen, 10 km boven de stad Luxemburg. Morgen gaan we Frankrijk in, we willen graag tot Varize, ter hoogte va Metz komen. Daarmee komen we al i het 5de van de 9 landen. Voor de voetballiefhebbers, van de 9 doen er 3 niet mee aan het EK, Luxemburg, Liechtenstein en...?...... Op een paar kleine buitjes na, waar we voor konden schuilen, het droog gehouden. Geen lichamelijke problemen, beetje vermoeidheid, maar eigenlijk gaat het tot nu toe erg goed. We gaan nog een biertje pakken en dan slapen.

• 08 Juni 2016 - 22:21

Rob:

Der Jan Heuts, weh kint um neet?
    Vanaf binnenkort komt er natuurlijk ook visuele ondersteuning van de verhalen, toch?
    Mannen veel plezier verder.

• 08 Juni 2016 - 23:00

Ruud:

Mannen goed gedaan voor tweede etappe. Spieren worden nu pas langzaam warm en het gaat steeds beter let maar op.
    Morgen de intocht in het land van rode wijn Frenk laat het je smaken.
    Veel succes morgen.
    Groetjes Ruud
    PS der jan heuts en de Lenie kin ig og.

• 09 Juni 2016 - 10:50

Patrick :

Ha die Frans,
    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag !

• 09 Juni 2016 - 22:42

Maarten:

Hoera, hoera,hoera voor ,,Frans

Frans

Frenk en Frans fietsen van 7 juni tot 30 juni van IJzeren naar Rome. In dik 3 weken op basis van een conditie van 20 jaar samen rennen en 1 jaar samen fietsen. Een fietstocht via de boekjes van Benjaminse. Via Belgie, Luxemburg, Frankrijk naar Basel. Vervolgens naar het oosten via de Zwitser - Duitse grens. Daarna weer naar het zuiden via de Zwitser - Oostenrijkse grens, door Liechtenstein, over de Flugenpass naar Italie. Vervolgens naar het zuiden naar Florence, en via Toscane en Umbrië naar Rome. Om daar hopelijk weer Jeannie en Sandra in de armen te kunnen sluiten.

Actief sinds 29 Juni 2016